Дидактичне забезпечення Друк
proekt
Назва проекту: Створення дидактичного забезпечення для уроків професійної підготовки з професій «Кухар», «Кондитер».
Галузь застосування: навчально-виробничий процес при підготовці робітників за професіями «Кухар», «Кондитер».
Суб’єкти інноваційної діяльності: викладачі спеціальних дисциплін, майстри виробничого навчання, учні професійно-технічного навчального закладу
Авторський колектив: Легедза В.М., заступник директора навчально-виробничої роботи, Чернікова Л.О., заступник директора з навчальної роботи, Борохович Л.С., методист, Лішнєвська О.А., старший майстер з напрямку підготовки «громадське харчування,       Висоцька Л.О. Завалко Т.І., викладачі спеціальних дисциплін, Бондаренко Т.А; Полянська І.В Кравець В.Г., Мороз Т.В., Товсултанова С.Л., майстри виробничого навчання.
Рік розробки: 2013
Рік впровадження: 2014 – 2015
Мета проекту: Створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, завдяки використанню на уроках різних видів дидактичних матеріалів.
Провідна ідея:Допомога у формуванні знань, умінь і навичок учнів, розширення можливостей педпрацівника управляти навчальним процесом
Завдання проекту:
  • сприяння розвитку навичок самостійності, самоконтролю у учнів;
  • підвищення продуктивнності роботи учнів на уроках;
  • оптимізація темпів оволодіння професією;
  • розвиток зацікавленності учнів, більш повне розкриття суті та змісту виробничих процесів;
  • удосконалення керівництва навчально-виробничим процесом.
Результати проекту: створені збірники інструкційних, інструкційно-технологічних карток, карток-повторення, пояснення, дефектів, карток-завдань, фото-алгоритмів, інформаційних карт до тем програми. Інструкційні матеріали можуть використовуватись на уроках професійної підготовки як у друкованому, так і в електронному варіантах. У поєднанні з іншими засобами навчання значно підвищують ефективність інструктування учнів, полегшують організацію самостійної роботи, контроль за її виконанням, дозволяють забезпечити високу результативність уроку в цілому.