Робота соціально-психологічної служби
Соціально психологічна служба PDF Друк e-mail

  Соціально психологічна служба ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей імені Героя Радянського Союзу О.С.Єгорова»

Раді з Вами познайомитися!

  

Корда Євгенія Михайлівна

Практичний психолог

Піскун Олена Олександрівна

Соціальний педагог
soc-psychologist 1 soc-psychologist3 soc-psychologist2

 

Соціально-психологічна служба – це спільна діяльність психолога та соціального педагога.

Мета служби полягає у забезпеченні доступної та своєчасної кваліфікованої соціально-психологічної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу та у створенні сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів.

Основними завданнями  соціально-психологічної служби ліцею є:

  1. - оптимізація навчально-виховного процессу;
  2. - поліпшення психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективах;
  3. - профілактика негативних соціальних явищ та пропаганда здорового способу життя;
  4. - соціально-психологічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів з ускладненою поведінкою та умовами виховання;
  5. - профілактика деліквентної та деструктивної поведінки;
  6. - профілактика насилля та жорстокого поводження;
  7. - соціально-психологічний
  8. - робота щодо розвитку соціально-психологічних компетенцій учнів;
  9. - соціально-психологічне забезпечення методичної роботи закладу;
soc-psychologist

  ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ 

  1. Практичний психолог - фахівець, який надає психологічну допомогу в ситуаціях, що вимагають психологічного втручання з використанням спеціальних знань і технологій.

    Практичний психолог досліджує психологічні аспекти  та особливості особистості, її розвитку, становлення, взаємодії з оточуючими за допомогою психодіагностичних методик, спостережень, анамнезу.

    Практичний психолог розробляє, апробує та впроваджує корекційно-розвивальні програми для учнів, педагогічних працівників, батьків.

    Практичний психолог контролює дотримання психогігієнічних умов навчання і розвитку дітей в освітніх установах і сім'ї, забезпечення гармонійного, психічного розвитку та формування особистості дітей, елімінування несприятливих психологічних факторів в освітньому середовищі, сім'ї.

    Практичний психолог забезпечує умови оптимального переходу дітей на наступну вікову ступінь, попередження можливих ускладнень у психічному розвитку і становленні особистості учнів  в процесі безперервної соціалізації;

    Практичний психолог активно взаємодіє з учнями та педагогічними працівниками, що забезпечує психічний розвиток і становлення особистості дітей.

    Практичний психолог реалізує  індивідуально-орієнтовані заходи по зниженню або усуненню відхилень у психічному, моральному розвитку учнів.

    Практичний психолог консультує батьків з питань виховання, сімейних і міжособистісних взаємодій; представників інших служб та державних органів, які звертаються в освітній заклад з питаннями, пов'язаними з розвитком дітей, з проблем вікових та індивідуальних особливостей психічного, особистісного розвитку молоді. 

    Практичний психолог сприяє отриманню педагогічними працівниками своєчасної інформації про індивідуально-психологічні особливості учнів, динаміку процесу розвитку, необхідної для надання психолого-педагогічної допомоги.

       СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ

  2. Соціальний педагог - це спеціаліст, який покликаний об'єднати зусилля сім'ї, навчального закладу, громадськості для надання допомоги дитині.

    Соціальний педагог організовує виховну роботу в колективі, яка направлена на формування загальної культури особистості, поваги до навколишнього середовища, адаптацію особи до життя в суспільстві. Він вивчає соціально-психологічні особливості учнів та їх мікросередовище, умови життя, виявляє інтереси та потреби, труднощі та проблеми, конфліктні ситуації, відхилення у поведінці та своєчасно надає соціальну допомогу та підтримку, виступає посередником між учнем та навчальним закладом, сім'єю, соціумом та органами влади.

    Соціальний педагог сприяє реалізації прав та свобод учнів, створенню комфортної та безпечної обстановки, забезпеченню охорони їх життя та здоров'я.

    Соціальний педагог взаємодіє з педагогічними працівниками, батьками (або особами, які їх замінюють), спеціалістами соціальних служб для надання допомоги учням, що потребують опіки та піклування, мають обмежені фізичні можливості, а також сім’ям, які потрапили в складні життєві обставини.

    Соціальний педагог бере участь у розробці, затвердженні та реалізації освітніх програм та несе відповідальність за якість їх виконання в межах своєї компетенції.

    Соціальний педагог в організації своєї роботи віддає перевагу створенню здорового мікроклімату в колективі, гуманізації міжособистісних відносин, сприяє реалізації здібностей кожного, захисту інтересів учнів, організації дозвілля, включенню в соціальну корисну діяльність, вивчає проблеми учнів та педагогічних працівників та сприяє їх вирішенню.

    Соціальний педагог підтримує постійний зв'язок з сім'ями учнів. Особлива увага приділяється проблемам захисту дитини від батьківської жорстокості.

    Соціальний педагог координує роботу педагогічного колективу з важкими дітьми, з соціальним мікросередовищем та громадськістю. Він періодично інформує педагогічний колектив про соціально-психологічний клімат у колективі, про кожного складного учня та про надання йому допомоги.

     

 

 
Нормативно-правова база соціально-психологічної служби PDF Друк e-mail

 

Закони Украни

 

Укази Президента України

 Накази Міністерства освіти і науки України

 

 
Перший курс - як в перший клас PDF Друк e-mail

image004

Адаптація – процес і результат пристосування до нових умов оточуючої дійсності. Пристосування дитини до навчального закладу відбувається не одразу. Не день і не тиждень потрібно для того, щоб призвичаїтися до нових умов навчання по-справжньому. Це досить тривалий процес, який пов’язаний зі значним напруженням усіх систем організму. Лише через 5-7 тижнів поступово підвищуються та стають більш стійкими показники працездатності, у дитини спадає напруга та тривожність.

 
Медіація як спосіб врегулювання конфліктів PDF Друк e-mail

mediacia

Медіація — це процес, в якому нейтральна третя сторона, медіатор, допомагає вирішити конфлікт, сприяючи виробленню добровільної угоди між конфліктуючими сторонами. Медіатор полегшує процес спілкування між сторонами, допомагає глибше зрозуміти їхні позиції та інтереси, шукає ефективні шляхи вирішення проблеми, надаючи можливість сторонам дійти власної згоди.

 
Поради педагогічним працівникам щодо роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку PDF Друк e-mail
poradu 1 poradu 2
 


Сторінка 1 з 2
chel-komp
Веб - сайт нашого ліцею – це інформаційний ресурс, який, ми сподіваємося, буде цікавим та корисним кожному відвідувачу. Він розрахований на педагогів і учнів, абітурієнтів і їхніх батьків. Будова сайту досить проста, з його змістом можна ознайомитися через мапу сайту. У розділі «Новини» публікується цікава і актуальна інформація з життя нашого навчального закладу. Плани роботи та звіти про їх виконання розташовані на «Сторінці директора». Найбільше інформації про наш заклад знаходиться на сторінках «Про ліцей», «Інформація до вступу». Перехід до навчальних предметів можливий через «Сторінку учня» або через статтю «Педагогічний колектив». Треба лише підвести курсор і натиснути на обраний предмет, фото чи логотип. Радимо звернутися і до розділу «Виховна робота», який ми відкрили інформативними матеріалами про права людини та відвідати віртуальну  бібліотеку.
Команда нашого сайту знаходиться в постійному пошуку, ресурс змінюється і оновлюється. Ми чекаємо на пропозиції щодо його розвитку. Якщо у вас є питання, коментарі або пропозиції, звертайтесь через "контактну форму". Це для нас важливо і цікаво.
З повагою команда веб - сайту.
Наша адреса: 25026, м. Кіровоград,
вул. Червонозорівська, 21а
Тел. (0522) 34-08-51, 34-08-40
0953160097
Email: kr_proflitsey@ukr.net
Web: www.kpl-2.com.ua

kompas

    Мапа сайту

rss 3

   RSS

diagram2