Cеред сучасної учнівської молоді останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів та третирування у міжособистісних стосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. За своєю сутністю третирування - це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) учень (або учні) систематично переслідує іншого (слабкого, аутсайдера). Ситуація третирування не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин.
Такі стосунки отримали назву булінг, розповсюдження якого впродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціальною проблемою.
Булінг (bullying, від анг. bully - хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) - це форма психічного насильства у вигляді утиску, дискримінації, цькування, травлі, бойкоту, дезінформації, псування особистих речей, фізичної розправи. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного та психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей, які не здатні захистити себе в даній ситуації. Булінг - явище глобальне і масове.
Саме про це 20.02.2019 року в актовій залі Регіонального центру професійної освіти ім.О.С.Єгорова інформували учнів соціальний педагог навчального закладу Барабуля Олена, представник Кропивницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Олена Морозова та представник управління патрульної поліції в Кіровоградській області старший інспектор Варіченко Ольга.
|