Дуальність – це інтеграція теорії й практики, мислення і дій, класичного навчання й ситуаційного. А успіх дуальної форми залежить від якості навчання на робочому місці (на підприємстві), повноти його використання та співпраці підприємства, навчального закладу і учня.
23 квітня 2018 року у Регіональному центрі професійної освіти ім. О.С. Єгорова, в рамках студії інноваційних технологій відбулося спільне, разом з роботодавцями, засідання круглого столу на тему: «Результати упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників за професією «Слюсар з ремонту автомобілів» 2 розряду».
 |
 |
Під час обговорення нагальних питань учасники ділились наслідками спільної роботи. Заступник з НВР В.М. Легедза - з організації навчального процесу та результати роботи колективу закладу. Директор підприємства С.П. Шандрук говорив про те, як виробництво зустріло та організувало проходження навчання з професійно-практичної підготовки 30 учнів та двох майстрів в/н. Викладач Ю.Г. Легур, майстри М.І. Пономаренко, І.І. Вовков, старший майстер Барабуля О.І., методист Л.С. Борохович наголосили на проблемах, над якими їм потрібно попрацювати, а головне на гарних наслідках співпраці, це толерантні відносини колективу робітників до підлеглих, робота з «живими» автомобілями та клієнтами, адаптації до умов виробництва, підвищення якості знань, умінь, навичок учнів, гарна нагода пройти стажування на сучасному підприємстві для педагогічних працівників. За результатами такого діалогу вносяться зміни та доповнення до робочої навчальної програми відповідно до вимог сучасного автообслуговуючого сервісного підприємства.
 |
Така співпраця підвищує мотивацію для отримання знань і набуття професійних навичок учнів, дозволяє враховувати вимоги роботодавців щодо формування компетенцій та показників оцінювання майбутніх кваліфікованих робітників, усуває розрив між теорією і практикою в процесі їх підготовки, відкриває додаткові можливості підвищення ефективності підготовки робочих кадрів.
|